דלג לתוכן
100 לילות ניסיון | עד 12 תשלומים | משלוחים, החזרות והחלפות חינם
מבצע נובמבר - 11% הנחה בכל רכישה | ההנחה מתעדכנת אוטומטית בקופה | עד- 11.11

אחריות על מזרנים

משך האחריות

אחריות זו הינה בתוקף ל- 12 שנים ממועד קבלת המזרן.

תיקון או החלפת המזרן במסגרת האחריות לא יאריכו את תקופת האחריות.


על מי חלה האחריות

האחריות על המזרנים הינה בתוקף רק ביחס לרוכש המזרן המקורי. 

מכירת או העברת המזרן על ידי הרוכש המקורי לאחר תהיה במצב 'as is', ללא העברת האחריות.


מה מכסה האחריות

האחריות מכסה פגמים שיתגלו במזרן במהלך תקופת האחריות.

אנחנו נתקן או נחליף את המזרן על מנת לתת מענה לפגם במידה ויתגלה.


מה לא מכסה האחריות

נזקים שנגרמו למזרן שלא כתוצאה מפגם, אלא כתוצאה מנסיבות או משימוש שהוא מעבר לשימוש סביר במזרן - לדוגמא: מזרנים שנוסרו, נשרפו, קופלו, אוחסנו בחוץ וכיוצ״ב.


איך מפעילים אחריות

לשם הפעלת האחריות ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר באתר או בכל ערוץ אחר.

אין צורך לשמור מסמך כלשהו לשם הוכחת הרכישה.


מה קורה כשמפעילים אחריות

אנחנו נדאג לתקן או להחליף את המזרן.


עוד שאלות?

אנא צרו קשר על מנת שנוכל לתת מענה לכל שאלה שעולה.

 

 

אחריות על מצעים 

 

אחריות למשך שנה ממועד קבלת המצעים על כל פגמים בבד או בתפירה שיתגלו במהלך שימוש סביר.